מיתוג עצמי self branding

מיתוג עצמי self branding

אנחנו מקימים עסק חדש, באים עם הרעיון , היוזמה וכמובן הידע והמקצועיות ויוצאים לדרך ואז....,איפה הלקוחות שלנו? איך מגיעים אליהם?

מהם הדרכים למיתוג עצמי, לקרוא, ליישם ולהצליח

אנחנו מקימים עסק חדש, באים עם הרעיון , היוזמה וכמובן הידע והמקצועיות ויוצאים לדרך ואז....,איפה הלקוחות שלנו? איך מגיעים אליהם? או איך הם מגיעים אלינו?איך חושפים את עצמנו ואת העסק שבנינו , מעבר לחברים הקרובים והמפרגנים?

ואט אט מתחוור לנו שיותר משאנו עוסקים במקצוע שאותו למדנו ובו רצינו לעסוק אנו צריכים לעסוק בשיווק יותר מהכול.

בעסק שהוא עסק קטן המבוסס ברוב המקרים עלינו, השיווק הוא בעצם שיווק עצמי והוא מתחיל במיתוג.

כמלווה עסקים בינוניים וקטנים אנסה לשתף אתכם בתובנות שאספתי לגבי שיווק, מיתוג והצלחה בכלל...

החברות הגדולות הפנימו זה מכבר שבעולם התחרותי של היום, שם המשחק הוא "מיתוג" שהוא למעשה "בידול", הענקת תחושת ערך וייחודיות למוצר שלי,יצירת "בולטות" בתפיסת הלקוח מול מוצרים/שירותים אחרים ויצירת תחושת ביטחון אצל הלקוחות לאורך זמן.

מיתוג נכון יכול להיות הגורם שבגינו נושיט יד ונבחר במוצר אחד על משנהו או הסיבה שבעטייה נסכים לשלם יותר עבור מוצר דומה.

המיתוג הוא ההבטחה.

לאור כל זה משקיעות החברות הנ"ל משאבים רבים:כסף רב, כ"א, והרבה זמן בקמפיינים, יחסי ציבור, קד"מ, פרסום שעבור העסק הקטן, רלוונטיים פחות.

ובכל זאת אחרי ההשקעות הרבות של הגדולים מה כן נשאר? אנחנו: בעלי העסק!

זה המשאב החזק ביותר שלנו:היצירתיות, הרצון להצליח, האמונה וכן, גם הקשרים שלנו שאותם אפשר להרחיב ולפתח ,בעיקר בעידן החדש שבו אנו נמצאים- עידן האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט.

כאן לדעתי טמון הכוח של- העסקים הקטנים!

פעילות אקטיבית, מתוכננת ומדויקת, תוך שימוש חכם ועקבי במדיות החדשות תביא להישגים שיווקיים, ליצירת חיבורים עסקיים מרתקים, שת"פים מניבים והרחבת האפשרויות העסקיות שיתורגמו להצלחות כלכליות

איך עושים את זה?כרגיל לאט ובזהירות....

שלב 1- המותג- הגדרה ברורה ומדויקת ,ככל הניתן, מהו המוצר שלנו ,שאותו ואת ערכיו אנו רוצים לקדם ,תוך חיפוש ערך או תכונה ייחודית לנו ואיזו תדמית היינו רוצים לקבע בקשר אליו

שלב 2- המיתוג- שיווק המוצר שלנו והפיכתו למותג -אחרי שהגדרנו מהו המוצר שלנו נחפש מיהו קהל היעד , מהן הדרכים להגיע אליו ומהם הכלים העומדים לרשותנו וכמובן בהתחשב במגבלות האישיות שלנו ונבנה תוכנית פעולה פרואקטיבית (יוזמת) בהתאם:

*שימוש במדיה האינטרנטית – הצטרפות לרשתות חברתיות כגון: קפה דה מרקר, פייסבוק, לינקדין, hook ועוד

*פתיחת כרטיס אישי/מקצועי מותאם למותג שהגדרנו (שלב א', זוכרים?), כולל תמונה (חובה)המשדרת את התדמית אותה בחרנו להעביר, בשילוב מסרים מקצועיים וענייניים לצד תחביבים ונושאים "רכים" יותר (ליצור חיבור אישי ואנושי)

*הצטרפות לקהילות רלוונטיות לתחום העיסוק שלנו, כתיבת מאמרים מקצועיים בתחום,

*כתיבת בלוגים,

*תגובות (הן לפוסטים אחרים והן למגיבים לשלנו)

*מתן תשובות מקצועיות לשאלות בפורומים שונים בתחום העיסוק וההתמחות.

הכול,כמובן, חייב להיות מקצועי ורציני באופן החושף ומקדם אותנו ואת העסק/המקצוע שלנו לאור ערכי המותג שהגדרנו.

חשבתם שזהו? ממש לא...עכשיו צריך לצאת החוצה למפגשים פנים אל פנים, ליצירת נטוורקינג מורחב לקידום עסים וליצירת לידים הדדית בקבוצות מסוגים שונים לעסקים קטנים דוגמת bizmakebiz , bni ודומות

  • להגיע כמשתתף או כמרצה, לכנסים הרצאות ואירועים רלוונטיים עבורכם
  • פעילות התנדבותית, בתחום עיסוקכם, כתרומה לקהילה (קודם כל)וכחשיפה מקצועית וחיובית נכונה
  • אך חשוב לזכור ואני אומרת את זה דווקא ברגעים שכבר מתחילים להרגיש את התוצאות והכיוון,לא מדובר כאן על ספרינטאלה ריצה למרחקים ארוכים, עבודה והשקעה מתמדת ויומיומית כל זה במקביללעבודתנו הרגילה.

לא פשוט ,אבל אפשרי והחשוב מכל מניב תוצאות, בוודאות.

בהצלחה

ואל תשכחו להנותגם מהדרך

 

צור קשר:
שם מלא:
מייל:
טלפון:
תוכן הפנייה:
Build your own website with Quickyweb! Quickyweb is much more than a web hosting provider. It is a complete website building and website hosting solution