הפחד הגדול ביותר שלנו

הפחד הגדול ביותר שלנו
הפחד הגדול ביותר שלנו כן אני יודעת בדיוק מה הפחד הגדול ביותר שלכם ולא אני לא מכוונת לנחשים, ג'וקים, עכברים, אני מתכוונת לפחד מדחייה, מסירוב וכן אני רצינית, מהניסיון המקצועי שלי שאני שולחת לקוח לבצע שיחות טלפון קרות - שיחות שבה אנו מתקשרים למישהו שאנחנו לא מכירים ומציעים לו משהו או מתאמנים שלי, שאני מבקשת מהם להתקשר לנסות לקבוע פגישה בנושא כלשהו או לצורך חיפוש עבודה, כמעט תמיד הפעולות האלו לא יבוצעו- כמובן מהסיבות המוכרות- לא היה לי זמן, הייתי בעומס וכד', מהניסיון ומהבנה שלי הסיבה היא אחרת לגמרי זו -דקה לפני שאנחנו ניגשים לביצוע המשימה לפני הרמת הטלפון, עולים בנו כל הפחדים הפנימיים, שלנו (ותאמינו לי הם הרבה יותר גרועים מאיזה חרק מעופף), הפחד מדחייה, מסירוב, מעלבון, מפגיעה, כל אלו יוצרים את ההימנעות שלנו מלבצע שיחות ופניות כאלה.

הפחד הגדול ביותר שלנו

כן אני יודעת בדיוק מה הפחד הגדול ביותר שלכם ולא אני לא מכוונת לנחשים, ג'וקים, עכברים, אני מתכוונת לפחד מדחייה, מסירוב וכן אני רצינית, מהניסיון המקצועי שלי  שאני שולחת לקוח לבצע שיחות טלפון קרות -  שיחות שבה אנו מתקשרים למישהו שאנחנו לא מכירים ומציעים לו משהו או מתאמנים שלי, שאני מבקשת מהם להתקשר לנסות לקבוע פגישה בנושא כלשהו או לצורך חיפוש עבודה, כמעט תמיד הפעולות האלו לא יבוצעו- כמובן מהסיבות המוכרות- לא היה לי זמן, הייתי בעומס וכד',  

מהניסיון ומהבנה שלי הסיבה היא אחרת לגמרי זו  -דקה לפני שאנחנו ניגשים לביצוע המשימה לפני הרמת הטלפון, עולים בנו כל הפחדים הפנימיים, שלנו (ותאמינו לי הם הרבה יותר גרועים מאיזה חרק מעופף), הפחד מדחייה, מסירוב, מעלבון, מפגיעה, כל אלו יוצרים את ההימנעות שלנו מלבצע שיחות ופניות כאלה.

התשובות שאנו עונים לעצמנו (כן כן גם אני) הן בדרך כלל- זה בטח יפריע לו/לה, הם מקבלים כל יום מלא שיחות, בטח כבר יש להם את ... (מה שאני רוצה להציע), ועוד ועוד סיבות שהמשותף להן הוא הסבר משכנע ללמה לא.

אך התוצאה של ההימנעות היא תקיעות ואי התקדמות למטרות ובמשימות שלפנינו

אז למי שמבין ויודע שלהתגבר על המכשול הזה יחולל שינוי עצום בתוצאות ובביטחון ורק רוצה לדעת איך לעשות זאת, מוזמן לקרוא את הטיפים שריכזתי עבורכם:

1.      אם יש לכם לבצע שיחה או שתיים בלבד שיושבות אצלכם על מקום לא נוח, המלצה שלי תשתדלו לבצע אותן הכי מהר שאפשר ולא לדחות אותן- אחרת הן יהרסו את כל היום/שבוע שלכם- המטלה הזו תאפיל על הכול ותלווה אתכם עם רגשות אשם ותחושת כישלון אישית.

 

2.      למי שבתהליך חיפוש עבודה או בעל עסק שמעוניין להגדיל את מספר הלקוחות והמחזור וצריך לבצע שיחות קרות באופן קבוע מומלץ לאמץ את הנוהל הבא-      קבעו לכם זמן מוגדר לבצע שיחות כאלו, לדוגמא: אחת ליום חצי שעה או שעה בשעה נתונה, חשוב להקפיד על הזמן הזה (מניסיון- זו המטלה שרוב הלקוחות שלי לא מגיעים אליה, פשוט דוחים ומתחמקים כמובן בתירוץ הידוע והמוכר: לא היה זמן, היה עומס...).

 

3.      תכנון השיחה- למי מתקשרים ומה אומרים- הכלל בתקשורת בין אישית ובמכירות שאנחנו לא משתמשים באותו "ספיץ" אחיד עם כולם, אלא מתאימים את המסר לשומע, גם כאן בשיחה "קרה" אותו הכלל- תבררו, תלמדו על מי שאתם הולכים להתקשר אליו כמה שתוכלו- איך? רשתות חברתיות, גוגל, עליו, על החברה אולי תגלו משהו שיעזור לכם להתחיל  את השיחה או לשלב אותו במהלכה שיקדם אתכם, זה ייתן לכם יותר כוח וביטחון.

 

4.       חפשו קשרים- חפשו את הקשר האישי שלכם עם אותו אדם או עם אותה חברה- קשר אישי תמיד מקל על הפניה והופך אותה אישית ונוחה יותר

 

5.      להתמיד ולא להתייאש- התוצאות לא מגיעות ישר אבל אני מבטיחה לכם הן מגיעות, בעיקר אם תעבדו בשיטת הניתוח  והתחקור, זה הזמן לבחון ולרשום כמה שיחות עשית, מה התוצאות, כמה פגישות קבעת, כמה סגירות ואיך ניתן לשפר כל הזמן ולבחון את המגמה- חשוב לתחקר שיחות מוצלחות ולא פחות חשוב כאלה שפחות.

 

בהצלחה  

צור קשר:
שם מלא:
מייל:
טלפון:
תוכן הפנייה:
Powered by Artvision | Truppo Websites