מאמרים

למכור כדי להצליח - טיפ מספר 1: פתיח מנצח לסדרת הטיפים עם חניתה שושן, מומחית לאמנות ההשפעה

פתיח ויזואלי לספר המומחה האלקטרוני שלה באתר המומחים אסקימו. הספר כולל את כללי הזהב למכירה מנצחת שאותם אספה ויישמה במהלך עבודתה והובילו להצלחה משמעותית.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 5 - שפת הגוף

חניתה שושן, מנטורית להצלחה אישית, מנחה ומרצה לעמידה מול קהל, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. טיפ מספר 5 - שפת גוף - המסר עובר באופן נכון יותר, ורגשי יותר שיש הלימה בין המסר המדובר לבין שפת הגוף.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 1 - המסר

חניתה שושן, מנטורית להצלחה אישית, מנחה ומרצה לעמידה מול קהל ומול מצלמה, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. טיפ מספר 1 - המסר -מה המסר שלך? חשוב להגיע ממוקדים מה אתם רוצים להעביר בווידאו המסוים הזה, לא יותר מ 3 נקודות בכל פעם (מקסימום), אחרת המסר נקלט מבולבל ולא חד.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 7 - תהיו רגועים

להיות רגועים - קל להגיד, לא תמיד פשוט לבצע. אני ממליצה להשתמש בתרגילי נשימה ותרגילים לשחרור הגוף לפני תחילת הצילומים. חשוב לפתוח את הגוף והפנים ולשחרר את הנוקשות והמתח מאתנו. זאת כדי שתצטלמו נינוחים, פתוחים ובטוחים. הצופים מרגישים הכול ויתחברו יותר בקלות למי שעומד נינוח ולא משדר לחץ.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 6 - מה ללבוש?

חניתה שושן, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. אז מה לובשים מול מצלמה? דבר ראשון חוב ללבוש בגדים שנכונים לכם, מתאימים לגוף, למבנה וכמובן גם לאופן בו אתם רוצים להציג את עצמכם. בנוסף, רצוי להימנע מפסים, משבצות, צורות גיאומטריות, צבעים זוהרים. הצבעים לבן ואדום לא תמיד יוצאים טוב מול המצלמה. ניתן לבחור בצבעים: ירוק, כחול, שחור (במידה), רצוי צבעים סולידיים שלא ימשכו את תשומת לב המצלמה. תנסו כמה אופציות ותראו איך זה עובר מבעד למסך – כך תבחרו את הצבע המדויק לכם. איפור - לנשים: איפור נכון, לא הרבה מדי, כדי לא ליצור מראה מלאכותי או דרמטי ולא למשוך את הפוקוס מהמסר. המטרה היא ליצור מראה פנים אחיד. לגברים: יש לשים פודרה מט על הפנים, כדי למנוע הברקות במצלמה וליצור אחידות בעור.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ פתיח - חשוב שתדעו!

חניתה שושן, מנטורית להצלחה אישית, מנחה ומרצה לעמידה מול קהל ומול מצלמה, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. לפני שמתחילים בסדרת הטיפים חשוב שתדעו: בעידן של היום מצלמות ווידאו נמצאות בכל מקום – כולנו מסתובבים עם סמרטפונים, מצלמים ומעלים סרטונים כל הזמן לכיף, לקידום עצמי, לשיווק, למכירה ולהדרכה ובכל מקום אפשרי:YouTube , אתרי אינטרנט, WhatsApp בעצם איפה שרק ניתן. סרטון מצולם נותן לנו את היכולת להגיע למספר עצום של אנשים באופן הקל והמהיר ביותר ומאפשר לנו להעביר את המסר שלנו באופן הכי נכון, קל ובלתי אמצעי, סרטון מצולם שלנו מהווה בעצם את כרטיס הביקור הטוב ביותר עבורנו.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 4 - הקול והטון

חניתה שושן, מנטורית להצלחה אישית, מנחה ומרצה לעמידה מול קהל, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. טיפ מספר 4 הקול והטון. טון הדיבור: חשוב לנסות לדבר שוטף אך לא מהר מידי, ברור אך לא לאט מדי. בקיצור באופן כזה שמי שיצפה בווידאו ירצה להמשיך להאזין גם לקול שלך, יתחבר, יבין ולא ישתעמם. הקול שלנו הוא אחד הכלים הטובים והחשובים שיש לכולנו, בפגישות, בשיחות, בהרצאות ובטח ובטח מול המצלמה - להשתמש בקול שלכם כדי ליצור עניין והקשבה, להבליט או להדגיש מסר מסוים.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 3 - הראיון המצולם

חניתה שושן, מנטורית להצלחה אישית, מנחה ומרצה לעמידה מול קהל ומול מצלמה, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. טיפ מספר 3: בראיון מצולם, יש להתמקד במראיין ולא במצלמה - מעביר תחושה אותנטית, של שיחה והתעניינות ולא של הצגה מאולצת, חשוב לנסות להתעלם מהמצלמה ולתת תחושה של שיחה אמיתית וזורמת.

"עמידה מול מצלמה ומול קהל" טיפ מספר 2 - המצלמה היא הקהל

חניתה שושן, מנטורית להצלחה אישית, מנחה ומרצה לעמידה מול קהל ומול מצלמה, בסדרת טיפים אפקטיביים לעמידה מול מצלמה. טיפ מספר 2 לעמידה מול מצלמה - המצלמה היא הקהל. לכן, בדיוק כפי שאנו נדרשים להביט לקהל שמולו אנו מדברים בעיניים כך גם למצלמה , חשוב לדבר אליה ישירות.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 5: שאף למקצוענות - למה חשוב לשמור על מקצוענות?

כולם רוצים לקנות מהטובים ביותר, בעידן הנוכחי של שוק תחרותי וריבוי מידע, מקצוענות זה שם המשחק, אנו מצפים מנותני השירותים שלנו ומהמוצרים שאנו רוכשים להיות מעולים ואיכותיים, זו כבר לא אמור להיות נקודה תחרותית אלא הברור מאליו - תהיו מקצוענים בתחומכם! ככל שתהיה מקצוען בתחומך, ככל שתהיה הטוב ביותר - כך יקנו אותך ואת המוצר שלך יותר, המוניטין יחלחלו לשוק והצלחה תהיה לאורך השנים ולא חד פעמית. חניתה שושן בסרטון עם טיפ מצוין על מקצוענות, היישר מאולפני אסקימו TV.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 4: היה אותנטי - מדוע צריך להיות אותנטי עם הלקוח ואיך עושים את זה?

האותנטיות משווה לך אמינות הלקוח מתוחכם ורגיש, והאותנטיות היא הדבר הראשון שהוא יחפש. זיוף וחוסר כנות יפגעו מידיית באמינות שלך מולו, ירחיקו אותו ממך - ומהמכירה. חניתה שושן בסרטון על אותנטיות מאולפני הטלוויזיה אסקימו TV.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 10: תשמור על חיוך - איך שומרים על חיוך לאורך שיחת המכירה?

אנשים זוכרים מה אתה גורם להם להרגיש והרבה יותר ממה שאתה אומר החיוך הוא מסר ברור, בעל השפעה רבה ומכרעת. הוא יוצר אווירה נעימה, אנושית וחיבור מידי והוא, כמובן, מדבק. שמירה על חיוך לאורך שיחת המכירה, מגדיל משמעותית את סיכוייך ל הצלחה. אז איך עושים את זה? חניתה שושן, מומחיות בניהול שיווק ומכירות תראה לכם בסרטון.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 9: התאם את שפת הגוף - איך להתאים את שפת הגוף למסר שאתה רוצה להעביר ללקוח?

להעביר את המסר מ - א' ועד ת' . כולנו בוחרים בקפידה את המילים, אך לא תמיד משקיעים זמן בבחירת אופן הצגתן. שימוש נכון בשפת הגוף, בקול, באינטונציה כך שיתאימו למסר שברצונך להעביר, הוא המפתח לתקשורת יעילה עם הלקוח וליצירת אמון ולא פחות חשוב התלהבות וערנות משדרגים כל מסר. אז איך עושים את זה? חניתה שושן מומחית לשיווק ומכירות תראה לכם בסרטון.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 7: לספק פיתרון - איך ניתן לספק פיתרון אופטימלי לצרכי הלקוח?

פתרון מדויק הוא השכנוע הטוב ביותר לסגירת עסקה הדרך להגיע עם לקוח לסגירת העסקה, מתחילה במתן מענה מדויק לצרכיו ורצונותיו. עליך להציג את המוצר או השירות שלך כפתרון המושלם והמותאם ביותר לצרכים ולרצונות אלו, לענות על כל השאלות וההתלבטויות שמעלה הלקוח באופן הרציני והמלא ביותר, כך ש סגירת העסקה ב משא ומתן תהפוך להיות חלק טבעי והמשכי של כל שיחה ולא חלק מלאכותי ומאולץ. אז איך עושים את זה? חניתה שושן, משפטנית ומומחית לשיווק ומכירות תראה לכם איך בסרטון.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 6: שאל שאלות - איך להבין את כל הצרכים והרצונות של הלקוח?

שאילת שאלות - הדרך האפקטיבית ביותר להכרת הלקוח אחד הסודות הגדולים לשיפור בכמות ובאיכות המכירות היא הבנת צרכי הלקוח והתאמת הפתרון, כדי להבין את אותם צרכים ורצונות, עליך לשאול את הלקוח שאלות בירור והבנה, על מה באמת הוא צריך ורוצה. (לא בהכרח אותו הדבר). מומלץ להשתמש בשאלות מכוונות, שהתשובות עליהן יוכלו לקדם את הפתרון שלך לצרכים שהועלו על ידי הלקוח. אז איך עושים את זה? כל התשובות בסרטון של חניתה שושן.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 3: צור קשר בינאישי - מדוע חשוב ליצור קשר בינאישי עם הלקוח ואיך עושים את זה בצורה המיטבית?

מערכת היחסים עם הלקוח היא הבסיס להצלחה שלך. לפני שהלקוח יקנה את המוצר או השירות שלך, הוא צריך לקנות אותך, עליך לזכור כי קשרים בין אישיים מניעים את העולם - אנשים קונים אנשים. אנשים קונים מאנשים, ככל שהחיבור שלך עם הלקוח יהיה אותנטי ונעים יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יקנה ממך ואף ימליץ עליך לקרובים לו. אז איך עושים את זה? את התשובה לכך תקבלו בסרטון מחניתה שושן - מומחית לאמנות ההשפעה.

"למכור כדי להצליח" טיפ מספר 2: תדמית והופעה - איך הכי נכון להתלבש בפגישה עסקית?

ההופעה עושה את האדם?! רושם ראשוני הוא הבסיס ליצירת תקשורת בין אישית מוצלחת, לא סתם אומרים: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני!, הרושם הראשוני מושפע כ- 55 אחוזים מהופעה חיצונית ומשפת הגוף שלנו. לכן הקפדה על הופעה מתאימה ומכובדת היא א'-ב' להצלחה במכירות והכלל תקף במיוחד בפגישות ראשוניות. Dress for sucssess או במילים אחרות לבוש הוא חלק ממיתוג אישי ומיתוג עסקי מוצלחים. חניתה שושן תראה לכם בסרטון איך עושים את זה בצורה נכונה.

חניתה שושן - הרצאה מספר 2 - למכור כדי להצליח

הרצאה בווידאו על מיומנויות מכירה ככלי המשמעותי ביותר בדרך להצלחה אישית של כל אחד. עם טכניקות וכלים שישפרו את התוצאות העסקיות. הרצאת חובה לבעלי עסקים, אנשי מכירות ולכל מי שרוצה להצליח. ההזדמנות שלך לגלות את הנוסחה הייחודית שחושפת איך להצליח במכירות, לשדרג תוצאות ולהגשים יעדים. מלאו פרטיכם ותוכלו לצפות בסרטון.

מה כן לשאול - שיווק שעושה את כל ההבדל

חניתה שושן בהרצאה אינטרנטית על - "מה כן לשאול במכירה?"

חניתה שושן - הרצאה מספר 1 - למכור כדי להצליח

בסרטון זה תוכלו לצפות בהרצאה מרתקת בנושא: כל הכלים למכירה מוצלחת. ההרצאה התקיימה באולפני אסקימו בתל אביב.

אמנות המכירה - מהי בעצם מכירה?

מהי מכירה? למי אנחנו מוכרים את עצמנו ולמה? ומה באמת גורם ללקוחות שלנו לקנות? בסרטון תוכלו לקבל מענה לשאלות אלו ועוד: צפייה מהנה!

שיווק מנצח - מתחילים

SWOT הינה שיטה יעילה בניהול אסטרטגי לבחינת יכולת הארגון לייצר יתרון תחרותי בסביבה שבה הוא פועל - בסרטון הסבר מפורט על השיטה:

שיווק מנצח - איך בונים תוכנית שיווקית?

מהי תוכנית שיווקית וכיצד אנחנו בונים אותה ומהן הפעולות שעלינו לנקוט בכדי לשרת את המטרה שלנו? כל המידע בסרטון הבא:

שיווק מנצח - מיהו קהל היעד שלנו?

פילוח נכון של קהל היעד יעזור לנו בשיווק חכם ואפקטיבי של העסק שלנו. מיהו קהל היעד שלנו ולמה חשוב שנכיר אותו? מוזמנים לצפות בסרטון לכל המידע בנושא.

אמנות המכירה - מה מניע את הלקוח לקנות?

בכדי שנדע למכור היטב את המוצר או השירות שלנו, עלינו להבין מהם המניעים השונים שגורמים ללקוחות שלנו לקנות אותם. סרטון מצוין שמסביר היטב את הנושא. צפייה מהנה ופורה!

אמנות המכירה - מהי טכניקת המכירות המנצחת?

מהי הטכניקה המנצחת שעלינו להשתמש בה בכדי למכור מוצר או שירות מסוים ואיך נשתמש בה בחכמה? מוזמנים לצפות בסרטון!

מנטורינג עסקי לשכירים

עולם התעסוקה השתנה ומשתנה, איך להצליח בו, להתקבל לעבודה, להתקדם, להיות מוערך ומובן איך עובדים עם ומול מנהלים, קולגות, עובדים, איך מעבירים את המסר נכון ואפקטיבי

הלקוח מבקש הנחה, מה עושים?

זה טוב או רע? פעמים רבות שאנו מציגים מחיר ללקוח  הוא יבקש הנחה. זה חלק מהיצר האנושי בכלל והישראלי בפרט (לא לצאת פראייר!!!)...

מנטור עסקי – יעוץ וליווי עסקי שיווקי

בעלי חברות ויזמים בכל אחד משלבי העסק- הקמה, צמיחה ועסקים וותיקים היו שמחים להזנקה, לצעד נוסף קדימה, לזווית אחרת ובעיקר לפרטנר מקצועי, אובייקטיבי ונטול אינטרסים להתייעץ איתו

איש מכירות- לא מילה גסה

כולנו אוהבים לקנות אך הרבה פחות אנחנו אוהבים אנשי מכירות ויותר גרוע מזה אנחנו תופסים את המילה איש מכירות כמילה שלילית, למה? והאם יש לזה צידוק? אז אני כבר אומרת לכם שלא- איש מכירות זו לא מילה גסה

דילמת ריבוי הכובעים - או מה לעשות שמתברר שאני לא כל יכול?

בחרתי הפעם לדבר על ההתמודדות של בעלי עסקים קטנים בשוק העסקי. כל עסק עובד תחת מגבלות ואילוצי משאבים, זה ברור, אך עסקים קטנים, מטבע הדברים פועלים תחת מגבלות מורכבות הרבה יותר. שאני מדברת על מגבלות ואילוצים אני מתכוונת משאבים - תקציב, זמן, ידע ואנרגיה. מה עושים למרות הכל, כדי להצליח בעסק שלך?

10 כללים להצלחה - פורסם בכלכליסט

והרי התחזית: בשנה הקרובה תשיגו את המטרות שלכם. לכבוד השנה החדשה, קבלו עשרה כללים שיעזרו לכם להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם  ולממש את הפוטנציאל הגלום בכם.

טיפ במכירות- טיפול בהתנגדות-OUT, טיפול בהתלבטות IN

מכירה היא פתיחה של מערכת יחסים, או אולי כבר שלב חשוב במערכת יחסים שנוצרה עם התחלת תהליך המכירה המונח התנגדות לקוח, עבר שינוי בשנים האחרונות למונח התלבטות לקוח, מתוך הבנה שהלקוח צריך ורוצה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו ולשם כך הוא מתלבט ומחפש מכסימום מידע לפני קבלת ההחלטה מה עושים ואיך מנהלים את החלק החשוב והקריטי הזה בשיחת המכירה שלנו?

מיתוג עצמי self branding

אנחנו מקימים עסק חדש, באים עם הרעיון , היוזמה וכמובן הידע והמקצועיות ויוצאים לדרך ואז....,איפה הלקוחות שלנו? איך מגיעים אליהם?

מהם הדרכים למיתוג עצמי, לקרוא, ליישם ולהצליח

שימור לקוחות? למה אנחנו בכלל צריכים את זה?

שימור לקוחות וטיפוח נאמנות לקוחות הם חלק  מאסטרטגיה שיווקית מנצחת בחברות ועסקים

 

יתרונות שיווקיים לחברות בינוניות וקטנות - כיצד להפוך חזון למציאות

הדילמות של חברות בינוניות וקטנות בשוק תחרותי מול חברות ענק , כיצד ניתן לנצל את היתרונות לגודל  ולהצליח?  

רשימת המכולת בשיווק

רשימת המכולת של עקרונות הבסיס בשיווק כל חברה ועסק... אי אפשר בלי זה!

לקרוא, לפנים ולישם

כיצד יכולות חברות בינוניות וקטנות להתמודד בשוק תחרותי?

חברות בינוניות וקטנות בשוק מוצאות את עצמן לעיתים בדילמות לגבי דרך השיווק של החברה שלהם בעיקר בהתמודדות  מול חברות גדולות, עשירות ומקושרות במשק

תוכנית שיווקית מצליחה - קווים מנחים

תוכנית שיווקית היא הבסיס להצלחת כל עסק, גדול וקטן- טיפים וקווים להכנת תכנית שיווקית מוצלחת לעסק שלך

שיווק ומיתוג עסקים קטנים בעידן החדש

מהן ההזדמנויות בעידן הנוכחי למיתוג עסקים קטנים?

להקים עסק ולהצליח

מה ניתן לעשות כדי להקים עסק ולהצליח ולא ליפול למלכודת הסטטיסטיקה בארץ?

מדיה חברתית

המדיה החברתית הפכה לדבר החם בשנים האחרונות וכוחה רק הולך וצובר תאוצה , חשוב להכיר אותה, ולמנף  את יתרונותיה כחלק מהתוכנית השיווקית של החברה.

שיווק- שלבים הכרחיים

כדי למקסם תוצאות והישגים צריך להתייחס לכל היבטי השיווק בעסק שלנו , לדעת שבכל נושא אנחנו או מישהו מטעמנו מטפל

עיקרון "הקיט מלא" לעסקים

על פי עקרון ה"קיט המלא" של פרופ' רונן (Ronen, 1992), מומחה בעל שם עולמי בייעול והשבחת חברות, על מנת להתחיל כל מטלה, משימה או פרויקט יש לאסוף את כול הפריטים הדרושים להשלמתו כך גם בעסקים. 

הפחד הגדול ביותר שלנו

הפחד הגדול ביותר שלנו כן אני יודעת בדיוק מה הפחד הגדול ביותר שלכם ולא אני לא מכוונת לנחשים, ג'וקים, עכברים, אני מתכוונת לפחד מדחייה, מסירוב וכן אני רצינית, מהניסיון המקצועי שלי שאני שולחת לקוח לבצע שיחות טלפון קרות - שיחות שבה אנו מתקשרים למישהו שאנחנו לא מכירים ומציעים לו משהו או מתאמנים שלי, שאני מבקשת מהם להתקשר לנסות לקבוע פגישה בנושא כלשהו או לצורך חיפוש עבודה, כמעט תמיד הפעולות האלו לא יבוצעו- כמובן מהסיבות המוכרות- לא היה לי זמן, הייתי בעומס וכד', מהניסיון ומהבנה שלי הסיבה היא אחרת לגמרי זו -דקה לפני שאנחנו ניגשים לביצוע המשימה לפני הרמת הטלפון, עולים בנו כל הפחדים הפנימיים, שלנו (ותאמינו לי הם הרבה יותר גרועים מאיזה חרק מעופף), הפחד מדחייה, מסירוב, מעלבון, מפגיעה, כל אלו יוצרים את ההימנעות שלנו מלבצע שיחות ופניות כאלה.

רוצים למכור יותר? מילים...

בחירת המילים הנכונות הינה מרכיב חשוב מאוד בתהליך השיווק והמכירה מכיוון שבאופן לא מודע המילים משפיעות ויוצרות תפישה במוח.


לסלוח? למה זה כדאי לי?

עברנו את ראש השנה ועוד כמה ימים יום כיפור, חג עם משמעות עצומה מהבחינה הדתית, אישית, יש כאלה מאתנו שעסוקים בחשבון נפש...

סוגי לקוחות והדרך להצליח איתם

איזה מין לקוח? בעולם העסקי, אנו נתקלים בסוגים שונים ומגוונים של לקוחות.

נטוורקינג מנצח =מערכות יחסים

נטוורקינג - networking במובן הבסיסי של המילה מדבר על מערכות יחסים בין אנשיםבנטוורקינג אני מתכוונת למערכות יחסים עסקיות...

סליחה בעסקים- חולשה או כוח?

סליחה בעסקים- חולשה או כוח?

סלחתי לעצמי טור אישי ליום כיפור

הגיגים ומחשבות על סליחה ועסקים

עסקים וחגים - איך מתמודדים (טור אישי)

החגים בעיניים של חברות קטנות- טור אישי  

שיווק, שיווק ועוד שיווק

שיווק, שיווק ועוד שיווק זהו הבסיס בעולם התחרותי של ימינו להצלחה עסקית (וכן גם אישית). פעילות שיווקית נכונה, חכמה ומדויקת היא המפתח שלך להצלחה כלכלית. 

פורסם בעיתון הארץ

שיווק עסקים קטנים

שיווק בעסקים קטנים- יצירתיות, עקביות והתמדה.... פתחם עסק חדש בתחום שאותו אתם אוהבים ובו אתם מקצועיים ומנוסים ומהר מאוד מתברר לכם שחלק ניכר מזמנכם אמור להיות מוקדש לשיווק והבאת לקוחות חדשים. 

ניהול השיווק לחברות קטנות ובינוניות באאוטסורסינג

ליווי שיווקי הדרך החדשנית והמתקדמת לחברות קטנות ובינוניות לתמודד בשוק תחרותי מול חברות גדולות- רק להחליט ולהתחיל להצליח.  
צור קשר:
שם מלא:
מייל:
טלפון:
תוכן הפנייה:
Powered by Artvision | Truppo Websites